Levél egy tanítványtól TAVASZVÁRÓ ONLINE OKTATÁS-SOROZAT

Kedves Olvasók!
Szeretnék nektek megmutatni egy kedves levelet,amit egy tanítványomtól kaptam,természetesen az Ő beleegyezésével.Nagyon jól esik olvasni ezeket a sorokat,és főleg azt szeretem látni,hogy sok igényes van köztük-köztetek.Mert ugye a szappanfőzés nem csak az olajok összeborogatásából áll.


Kedves Dömbi!
Nagyon köszönöm kedves segítségedet a szappantanítás terén.Szeretném ,ha közzétennéd a blogodban  az első közös munkák eredményét.
Igazán nagyszerű segítséget nyújtottál nekem,mint kezdő szappankészítőnek.Te ugyan erre most azt mondod,hogy nem is vagyok kezdő,mert már legalább 3 szappant készítettem egyedül.De én jól tudom,hogy nagyon botladozom még e kreatívkodás terén.
Jó volt hallgatni, ahogy elmondtad a buktatókat,és azokat az apró trükköket amire azért érdemes odafigyelni,hogy igazán jó minőségű szappant tudjak készíteni.
Szeretnék igazán jó minőségű és szép szappanokat készíteni,mert valószínű ez lesz a kiegészítő kereseti forrásom.
Amikor felvágtam a szappant,azt mondtad elég jó.Ahogy ismerlek ez azt jelenti,hogy még van hova fejlődnöm.Tudom,tudom a szappanfelvágás sem egy egyszerű dolog,annak is van számtalan trükkje,de azt hittem ez legalább fog menni egyedül.Tévedtem.Ha előbb elmondod a fortélyát ,talán most nem lenne kicsit maszatos,kicsit ék alakú.
Remélem jó tanítványod voltam!
Szeretnék még tanulni tőled,nagyon érdekel a szappanszobrászat is.


Köszönettel:Ági

4 megjegyzés ehhez: "Levél egy tanítványtól TAVASZVÁRÓ ONLINE OKTATÁS-SOROZAT"

  1. Névtelen :

    Szia!
    Nagyon szépek az online szappanok,de én szeretnék személyes tanfolyamot.Hiába kűzködök a szappanszobrászattal valami miatt nem úgy sikerül,mint neked! Nem jössz valamikor Magyarországra?
    Üdvözlettel:
    Bikaszem

    Névtelen :

    Jó napot kivánok!
    Szeretném tudakolni,hogy erdélyi szállításal s oktatásal foglalkozni tetszik?S ha kijelölném az ízléses szappant az mennyibe kerőlne?
    Köszönöm szivélyesen
    Barna Jenőné

    Bikaszem,
    valamikor nyáron megyek haza, tervezek oktatást, a Pilis lábánál. Festői környezetben frissen szedett kolostorkerti gyógynövényes szappanokat.

    Kedves Barna Jenőné,
    sajnos erdélyi oktatást csak online tudok vállalni.
    Ha kiválasztotta a kívánt szappant, kérem vegye fel velem a kapcsolatot mail-ben, hogy a részleteket megbeszélhessük.
    Köszönettel:
    D.

Megjegyzés küldése