JÁTÉKOS február vége

Sokan kértétek, hogy legyen nálam is játék. Hát legyen!
Az elmúlt 1 évben nem voltam túl aktív, elismerem, na de majd most! Barátaim szerint az 1 éves szülinapot kötelező megünnepelni.
Február 25-én lesz 1 éve, hogy konzerváltam magam a környezetem számára. (nem ám, csak nem kellettem se az ördögnek, se a kaszásnak, ezért itt hagytak)

Ehhez a bejegyzéshez kommentelők közt kerül sorsolásra 3 db. szappan, ebből.
Február 28-án éjfélig lehet kommentelni. Február 29-én lesz a sorsolás.
A nyerteseket itt fogom értesíteni, és postán küldöm az ajándékot.

JÁTÉK INDUL!!!

12 megjegyzés ehhez: "JÁTÉKOS február vége"

  1. Névtelen :

    Isten Éltessen sokáig egészségben,békességben,boldogságban!
    Nagyon sok szerencsét és sok-sok tanulni vágyó tanulót kívánok az induló vállalkozásodhoz!
    Szeretettel:Kinga

    Na, nehogy már lemaradjak! :))
    Minden szépet és jót, amitől nagyon-nagyon boldog leszel!
    Hajrááááá!

    Szintén sok boldogságot, jó egészséget, és sikeres szappangyártás kívánok:))

    Zsu :

    Jó egészséget és további csodás szappanokat neked, nekünk:)

    Névtelen :

    Drága Dömbi!
    Boldog szülinapot!De a többi magától jöjjön,ne így legyen!
    Muki

    Névtelen :

    Boldog Születésnapot!!

    Boldog blog szülinapot és minden jót kívánok!:)

    Ica :

    Köszöntelek 1 éves szülinapod napján.
    Nagyon sok boldog szülinapot kívánok még neked!
    Ica

    Névtelen :

    Nagyon sok szép szappan készítést kívánok, mindenki örömére!
    Suzanna

    Még szerencse, hogy nekik nem kellettél és itt maradtál nekünk! Szóval boldog újjászületésnapot!
    Samai Kata

    tHs :

    utolsó nap, de ideértem :)

    Névtelen :

    Kik nyertek?

Megjegyzés küldése