Szép napot mindenkinek.

Először is hálálkodással kezdem, amivel nagyon-nagyon el vagyok maradva.
Köszönettel tartozom nem is akármennyivel Wise Ladynek, aki végül is a blogom új formáját csinálta. Én kitaláltam mit szeretnék, csak megcsinálni nem tudtam, de igazából az sem akit erre megkértem. Ez a mai világban szinte páratlan, hogy valaki egy ismeretlennek csak úgy  és rögtön segítsen.
http://www.bloggersbloggers.com/
Még tanulgatnom kell egy kicsit az új oldalam kezelését, de majd lassan menni fog remélem.
Ha meg nem, akkor marad WS zaklatása, míg meg nem unja!

2 megjegyzés ehhez: "Szép napot mindenkinek."

  1. Greatulalok a bloghoz, szep es konnyen attekintheto. A tartalommal meg ismerkedem de maris van kedevenc szappanom. :)

    Udvozlettel: Micir

    Kendra,
    nagyon köszönöm a dícséretet, bár nem engem illet, hanem Wisa Ladyt.

Megjegyzés küldése