Szappan férfiaknak

Kiváncsi voltam hogy mutat, ha vad színeket keverek össze. Hát így! Én rosszabbra számítottam.



Olivaolajból, kókuszolajból, napraforgóból, ricinusból, kakaóvajból, jojobaolajból, NaOH-ból, készült fele víz, fele juhtej keverékkel, vörös, és rózsaszín agyaggal, kaolinnal, indigóval, és bergamot illóolajjal.

6 megjegyzés ehhez: "Szappan férfiaknak"

  1. Ez jól mutat! :)

    Az én vörös agyagom nem fest ilyen szépen! Ma reggel mérgelődtem is..mert rózsaszín sziveim lettek a vörös helyett.:( (Ez is abból az osztrák boltból van???)

    Gizus, hát nem tudom...

    Judit, most megfogtál, lehet hogy az ausztrálból tettem bele, már nem is tudom, de az osztrákkal is meg vagyok elégedve.

    nekem is nagyon tetszik a szín, a vörös miatt! és ez miért férfiaknak van?

    Vár nálam egy meglepi:)
    http://krea-borka.blogspot.com/2011/04/dijjat-kaptam.html

    Borikám,
    nagyon nagyon köszönöm, igazán jól esik pont most.

Megjegyzés küldése