Sószappan

Imádom ezt a szappant. Ezt figyeljétek!



Olivaolaj, kókuszolaj, repceolaj, ricinusolaj, mandulaolaj, shea vaj, kakaóvaj, sáfrányos szeklice olaj,pálmazsír, babasszuolaj, jojobaolaj, szőlőmagolaj, szezámolaj, rózsaszín agyag, NaOH, gleccservíz, nagy szemű himalaya kristálysó.
Meggyőződésem, hogy a sószappan nem csak a zsíros, problémás bőrre jótékony, de a száraz bőrt is segít rendben tartani, persze a krémezés elengedhetetlen itt még inkább, mint az egyéb szappanoknál.

3 megjegyzés ehhez: "Sószappan"

  1. Ez valami csoda!!! 13 féle olaj:) Szerencseszappan?:)
    Egyéb iránt fantasztikusan is néz ki.
    Gratula

    Ezt szívesen kipróbálnám...biztos lesz kis maradék ugye?:)))

    Az összes olajat ami volt itthon beleraktam, kíváncsi voltam így a hatására. Nekem rettentően száraz a bőröm, és rendben tartja.
    Ezt saját használatra készítettem, ezért nincs kicsicsázva,de már alig van belőle.
    Judit, raktam félre Neked, a tanfolyamra viszem.

Megjegyzés küldése