Keretes szappan




Kipróbáltam ezt az öntési technikát. Nem ördöngösség, de időigényes.
Igazából arra voltam kiváncsi, hogy a zsírpapíron megmarad-e az alig megszilárdult massza, ha fejjel lefelé lóg a formában. Kivételesen nem a szépségre mentem, az volt a lényeg, mit lehet kihozni belőle, és azt hogy. Én számtalan lehetőséget alternatívát látok benne, persze nem állítom, hogy mától kezdve csak ez lesz az alap dizájn, mert nagyon munkaigényes.
Fél nap után kivettem a formából, mert nem bírtam tovább türtőztetni magam. Ha rendesen megérik, egy színű lesz a külső keret, és a belső átlós csík. Remélem!
A szappan olivaolajból, kókuszzsírból, ricinusolajból, repceolajból, pálmaolajból, jojobaolajból, vörös- és rózsaszínagyagból, micaporból készült NaOH, és kecsketej hozzáadásával.

6 megjegyzés ehhez: "Keretes szappan"

  1. Szuperjó! Megint remekeltél!

    Érdekes:)Nekem tetszik! Pontosan hogy is néz ki ez a technika? Ha nem titok, és nem túl bonyolult leírni, vagy esetleg van róla videó valahol.

    Szuper!!!Nem akarok tolakodó lenni,de a technikája engem is érdekelne!!Köszönöm:Jucc

    Klassz,biztos pár órát elszórakoztál vele...de megérte!:)))

    Lányok,febr. 26-án lesz a tanfolyam, Vikinél, ott fogom a technikát bemutatni. Eléggé bonyolult leírni, kellene valami érthető folyamatábra, vagy nem is tudom. Majd még kitalálom.

    Judit, majd 1 nap.

Megjegyzés küldése