És megint agyag


Nagyon nagy reményeket fűztem ehhez a formához.

Sajnos a képeken nem igazán látszik, de bordázott a teteje, és az oldala. Kikentem, szilkonzsírral, biztos ami biztos, és itt kezdődtek a problémák! Beleöntöttem az egyik színt, és ahogy mozgattam, hogy kitötltse a bordát, összeugrott a szappan, mint a tej, mikor citromot csepegtetünk bele.
Aztán eltörtem a formát, a kiszedésnél.


Összetevői, olivaolaj, kókuszzsír, pálmavaj, ricinusolaj, repceolaj, sheavaj, fehér, vörös, és rózsaszin agyag. A sötét elválasztó vonal szokás szerint svájci csokoládé por.


Bosszantó a képek minősége. Meg kell tanulnom fotózni!
Az mentség, hogy 1 hete esik a hó, vak sötét van a tetőtéri lakásunkban, mert az ablakokat kb. 40 centi hó fedi?

0 megjegyzés ehhez: "És megint agyag"

Megjegyzés küldése