Elmaradások

Na, az nekem mindig van! Ti hogy vagytok ezzel? Én kűzdök ellene vadul, de alul maradok.
Például most itt a blogomon is. Sokan kéritek kérdezitek, mikor lesz leírás a szappanokhoz használt anyagokról.

Lesz, megígérem, meg azt is, hogy megtanulok fotózni. Na jó, azt nem, de a fényképezőgépet használni. Már be tudom kapcsolni, és ha beállítják akkor lenyomom a gombot. A gépre feltölteni a fotókat szerintem sose fogom tudni. Engem egyszer megöl a technika! Na a számítógépről ne is beszéljünk. Beiratkoztam egy alapfokú tanfolyamra, és még onnan is eltanácsoltak, azt mondták próbáljam priváte! Szó szerint!
De visszatérve a bloghoz, úgy működik, hogy a heti termést lefotózom, beoldalazom Kicsifiamat, feltenné-e a gépre a fotókat, (nem mer nemet mondani) és onnan idevarázsolom. Írok hozzá valamit, és rohanok tovább. Azért kezdtem az egészbe, hogy valahol meglegyenek legalább nagyjából a receptek, időpontok, hasonlók. Egyáltalán nem gondoltam, hogy másokat is fog érdekelni. És tessék! Rendszeres Olvasóim lettek ilyen rövid idő alatt.Teljesen ledöbbentem, hogy csak az USA-ból az elmúlt 1 hónapban 29!-látogatóm volt! Ők honnan tudják hogy én vagyok? Más blogokon mindenki kommentel, nekem e-mailt írnak. Nem értem. Lehet hogy valami nincs jól beállítva? Néhány dolog tudom hogy nincs beállítva, keresnem kell valakit aki megszán, és megcsinálja.
Rövidesen jönnek majd az agyagos - iszapos arc, test, haj, pakolások, radírok, ilyesmik. Kísérlet alatt van egy csokoládés pakolás is a talptól a fejünk búbjáig.


És hogy ma se maradjunk fotó nélkül.
A sószappan.

0 megjegyzés ehhez: "Elmaradások"

Megjegyzés küldése